WYDARZENIA DNIA WYDARZENIA DNIA
1455
BLOG

W co gra Stonoga? To się kupy nie trzyma.

WYDARZENIA DNIA WYDARZENIA DNIA Polityka Obserwuj notkę 21

W co gra Stonoga? Takie powstaje pytanie po kilku jego publicznych wypowiedziach z dzisiaj. Sa dwie. Jedna to jakies wsparcie dośc wąsko pojetej prawicy i to oprócz PiS-u. Druga to brutalny i faktycznie chuliganski atak na Mariusza Kamińskiego. Co ma oznaczac wpis na sronie Stonogi na portalu Facebook o następującej treści: "Kocham moją Ojczyznę Moją Śliczną Polskę! Ruch Narodowy,Paweł Kukiz, Gezegorz Braun,Janusz Korwin Mikke,Kongres Nowej Prawicy- dajcie dowód miłości do Ojczyzny, a wybaczę i wpompuję miliony!!! Wiarę mam tylko na teraz w Artura Zawiszę i Krzyska Bosaka bo wiarę mam w prawdę i w Ruch Narodowy. Uwolnić Maćka gnoje z warszawskiej prokuratorczykowni !!!". Czy to wyznanie polityczne poparca dla tych, którzy od dawna są nielicząca się grupą światopogladowa na tle całości społeczeństwa i która się wewnętrznie gryzie? Z drugiej strony nastapil niezrozumiały brutalny atak na Mariusza Kamińskiego. Tekst zamieszczony na Facebooku brzmiał " Takiego SMS- wysłałem przed chwilą do Mariusza Kamińskiego, byłego szefa CBA- jak nie odpowie w ciągu minuty opublikuję jego numer komórki byście mogli zapytać o co chodzi. Dobra zarozumiały chamie. Atakujesz mnie razem z Kanią-świnio-jakimiś wyimaginowanymi zarzutami.Gdy rzucałeś bezmyślny zjebie jajkami w Lecha Wałesę nie miałeś na względzie tego że ten Człowiek na tamten czas ryzykował życiem nawet wówczas gdy być może stał się Bolkiem. Nikt a już napewno Ty-zarozumiały bufonie-nie ma prawa do atakowania mnie-fircyku. Gdy Moj Przyjaciel Śp Pan Prezydent Lech Kaczyński umierał w samolocie- gnido- wciąż walczyłeś w wojence Śp Wasserman-Ziobro. Wreszcie swiją frustrację- furiacie- wyładowałeś razem z Ziobro na Januszu Kaczmarku niszcząc śmieciu jego pasję praworządności. Jeszcze raz mnie zaatakuj prymitywie to Cię PiS wywali na zbity pysk. Nie szkodź Polsce chamie!!!"

W co gra Stonoga wspierając Kukiza, Brauna, Korwina-Mikkego, Zawisze i na dokladkę Bosaka atakując Kamińskiego? 

 

.

.

.

 

 

 

Zobacz galerię zdjęć:

Relacjonujemy najważniejsze wydarzenia pominięte przez media elektroniczne i prasę. Kontakt: WydarzeniaDnia@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka