WYDARZENIA DNIA WYDARZENIA DNIA
979
BLOG

WARDĘGA SKAZANY NA WIĘZIENIE - nagroda Osła Roku 2015 dla sędziego

WYDARZENIA DNIA WYDARZENIA DNIA Społeczeństwo Obserwuj notkę 4
 
SA Wardęga wydał oświadczenie o skazaniu go czyli obywatela Sylwester Adam Wardęga na miesiąc więzienia. Ufamy, że zrobi w więzieniu wiele filmików o... sędziach. Czy sędzia zarobił na tytuł "Osła Roku 2015"?

"I lost my freedom because of "Grandpa Prank" ;/

Właśnie dostałem wyrok skazujący mnie na miesiąc pozbawienia wolności

Chodzi o film "Grandpa Prank" i sytuację, w której rzekomo biegałem po Złotych Tarasach ze spuszczonymi spodniami oraz sytuację, w której udawałem załatwianie potrzeby fizjologicznej do pojemnika na śmieci. Ok, rozumiem, nie wolno biegać bez majtek w miejscu publicznym... ale, przecież miałem na sobie spodenki. Mój kolega w postprodukcji zablurował moje okolice bikini Emotikon grin...i chyba dobrze mu to wyszło bo sąd dał się nabrać i bez dowodów skazał mnie za bieganie bez majtek... nie o taką Polskę walczyliśmy Emotikon tongue Rozumiem, że polskie sądy wkrótce skażą Tyriona Lannistera za zabicie ojca kuszą w wychodku - Dowody też są niezaprzeczalne Emotikon smile

Po drugie... z Centrum Handlowego wyrzucono wtedy Dziadka... a po 10 minutach wrócił Wardęga bo zgubił rękawiczkę. Skąd pewność, że Dziadek był mną? Czy w tym kraju bez dowodów można kogoś skazać? Ależ owszem... czemu nie? Wardędze za całokształt wyrok pozbawienia wolności należy się! Trzeba się odwołać i liczyć na uczciwy proces. Jak przegram to kupcie mi proszę mydło w płynie... bo nie chciałbym, żeby zwykłe mi spadło pod prysznicem...

Mimo wszystko ja się nie poddaję, dalej będę robił swoje Emotikon smile już niedługo 3 mln subskrybentów Emotikon smile może uda się dobić do okrągłej liczby przed uprawomocnieniem wyroku

Relacjonujemy najważniejsze wydarzenia pominięte przez media elektroniczne i prasę. Kontakt: WydarzeniaDnia@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo